۱۳۹۲ بهمن ۱۶, چهارشنبه

نبایستی شكست سياسي یک جنبشی باعث شكست شخصیت و پرنسیب ها ی اجتماعي ،سیاسی من و ما و تو، او،ایشان ،آن ها گردد ......

واقعی بینی و توجه به تفاوت های شخصیتی انسانها و شرایط دشواری که زندانیان سیاسی داشته اند الزوم قضاوت عادلانه است که با هم متفاوت بودیم .......ما زنان زندانی دهه 60 با هر اختلاف سیاسی و طبقاتی در ان شرایط سخت پایداری کردیم صادفا در 
 موقعیتی قرار گرفته بودیم که بخشی از وقایع دردناک تاریخ معاصر مان را از نزدیک شاهد بوده ،حرکات اعتراضی عمدتا به شکل اعتصاب غذا، اعتصاب ملاقات ، انجام ورزش و امتناع از دستورات زندانبانان بصورت اعتراض فردی و ... صورت می گرفت.......در ميان همه آن فجايعي كه نام مي برم و من هم به نوبه خود بخش هاي بسيار كوچكتري از آن را شاهد بوده ه ام، البته جون فقط در یک بند می توانستم باشم اما در همه بند ها با کم و کاستی اش زندگي جريان داشت. ارزش هايي ساخته شد. حماسه هايي رقم خورد. شخصيت هايي پرورش يافت كه امروز آفرينش هاي فرهنگي ، سیاسی و اجتماعي ما را رقم مي زنند.نبایستی شكست سياسي جنبش ها باعث شكست شخصیت و پرنسیب ها اجتماعي ،سیاسی من و ما و تو، او،ایشان ،آن ها گردد .



۱ نظر:

  1. مینا جان چه خوب نوشته ای: "نبایستی شكست سياسي جنبش ها باعث شكست شخصیت و پرنسیب ها اجتماعي ،سیاسی من و ما و تو، او،ایشان ،آن ها گردد"
    برایت آرزوی سلامتی و شادی می کنم.
    منیر

    پاسخحذف